Witamy na Forum Wielotematycznym, Marzycielskim

Witamy na Forum Wielotematycznym, Forum Marzycielskim, z nami nie będziesz się nudził.
Załóż konto już dziś a na pewno nie pożałujesz!
Śledź forum na bieżąco!

Znalezione wyniki: 3469: kobiety

Wyszukiwanie zaawansowane

Re: Różnice wyznaniowe w związku.

... wspomniał o Jezusie. Nie mniej jednak nie zmienia to faktu, że nie mogłabym się związać z osoba tej religii, głównie dlatego jak traktują oni kobiety (nie wszyscy, są wyjątki ale niestety wszyscy zajęci, ha). Wszystko da się pogodzić, jeśli ktoś naprawdę tego chce i chce aby ich związek przetrwał. ...
autor: goodaz
ndz 14 sty, 2018 12:44
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Różnice wyznaniowe w związku.
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 4686

Re: Malujecie się codziennie ?

... Naturalne piękno ukryte pod lichą tapetą. Bez tego tylko nieliczne prezentują się ciekawie. Nie wiem w jakim środowisku się obracasz droga Daf, że kobiety bez makijażu prezentują się nieciekawie. Każdy ma swoje stanowisko w tej sprawie i ocenianie w jakikolwiek sposób przez pryzmat spędzenia godziny ...
autor: Rachel
czw 11 sty, 2018 21:23
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Malujecie się codziennie ?
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 22099

Re: Malujecie się codziennie ?

... na tyle "piękny", że ludzie nie uciekają, i na tyle "brzydki", żeby nie przyciągać do siebie wywłok. Dar Boga. Tak, znałem kobiety, których pasją było bycie piękną. Do tej pory są nieszczęśliwe. :swirus: A przecież każdy człowiek ma więcej niż jeden talent - nie warto płakać ...
autor: Borcejn
czw 11 sty, 2018 21:22
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Malujecie się codziennie ?
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 22099

Re: Malujecie się codziennie ?

Jasne, że docelowo jest to ozdoba (chociaż znam przypadki, kiedy kobiety się szpeciły makijażem). To o czym obrończynie makijażu zapominają, to fakt, że makijaż nie tylko podkreśla jakiś element twarzy/ciała, ale jednocześnie zakrywa inne elementy. To nie ...
autor: Borcejn
czw 11 sty, 2018 16:03
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Malujecie się codziennie ?
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 22099

Re: Malujecie się codziennie ?

... cechy. Cechy, ktore komplementuja dana plec, ale niekoniecznie pasuja do tej drugiej. Ja też się z Tobą zgadzam. Jestem przeciwna wycinaniu przez kobiety piersi (o ile nie ma medycznych wskazań), łechtaczek i przyszywaniu penisów albo wstrzykiwaniu testosteronu (oczywiście pomijam jakieś dramatyczne ...
autor: aspołeczne.kurczę
czw 11 sty, 2018 11:33
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Malujecie się codziennie ?
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 22099

Re: Pierscionek zaręczynowy

... wydatków, bo to by znaczyło, że jej aspiracje, zachowanie, światopogląd kształtuję amerykańskie seriale i spindoktorzy z firm marketingowych. Znam kobiety (bo jakbym nie widział na własne oczy, to bym się nie odzywał w tym temcie), które były wielce obrażone, że ich potencjalni mężowie nie chcieli ...
autor: 108
śr 10 sty, 2018 23:35
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Pierscionek zaręczynowy
Odpowiedzi: 190
Odsłony: 16095

Re: Pierscionek zaręczynowy

... chce nadac temu jakas historie i dziedzictwo dla przyszlych pokolen i raczej fakt, ze historia pierscionka zaczela sie na reku zupelnie innej kobiety moze nie wchodzic w gre. Czy wtedy partner wiedzac o tym, ale zatajajac pochodzenie pierscionka, dajac do zrozumienia swojej nowej kobiecie, ...
autor: Pawian
śr 10 sty, 2018 22:33
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Pierscionek zaręczynowy
Odpowiedzi: 190
Odsłony: 16095

Re: Pierscionek zaręczynowy

... jak ten wspomniany ślub. Albo kwiatki. A jakże często dzieci. Wszystko to nie ma użytecznego zastosowania. Robi się tak, bo wszyscy tak robią. Kobiety tego oczekują, bo ich koleżanki tego doświadczają. Faceci tak robią, bo inni faceci tak robią. I się kręci. Właśnie nie. Moda na pierścionki ...
autor: 108
śr 10 sty, 2018 10:50
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Pierscionek zaręczynowy
Odpowiedzi: 190
Odsłony: 16095

Re: Pierscionek zaręczynowy

... jak ten wspomniany ślub. Albo kwiatki. A jakże często dzieci. Wszystko to nie ma użytecznego zastosowania. Robi się tak, bo wszyscy tak robią. Kobiety tego oczekują, bo ich koleżanki tego doświadczają. Faceci tak robią, bo inni faceci tak robią. I się kręci. https://www.youtube.com/watch?v=pVZ9G7fWm7g
autor: aspołeczne.kurczę
wt 09 sty, 2018 17:03
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Pierscionek zaręczynowy
Odpowiedzi: 190
Odsłony: 16095

Re: Malujecie się codziennie ?

Gdybym wyszła nieumalowana, to bym się chyba czuła naga. :D Świetna diagnoza manii malowania wśród kobiet. Mam teorię, że kobiety się właśnie dlatego tak chętnie malują, bo boją/wstydzą się pokazać, kim są naprawdę. Od dziecka musztrowane do bycia perfekcyjną - grzeczną dziewczynką, ...
autor: aspołeczne.kurczę
pt 05 sty, 2018 20:17
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Malujecie się codziennie ?
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 22099

Re: Hobby

... i kołdra Super zabawa i niesamowite przeżycia masz jakiś profesjonalny sprzęt ? gdzie się zaopatrujesz w takie rzeczy ? A dlaczego by miały się kobiety tym nie zajmować ? Skoro ktoś to lubi to nie ma podziały na 'wypada kobiecie ' i ' nie wypada;' Grunt to się dobrze bawić i czerpać z tego przyjemność. ...
autor: lilijka
sob 23 gru, 2017 10:02
 
Forum: Hobby
Temat: Hobby
Odpowiedzi: 221
Odsłony: 56626

Re: Hobby

... i nie usiedze za długo w jednym miejscu. Ostatnio dostałam propozycje od kolegi że pójść z nim postrzelać/pobawić się w asg ? Co myślicie o tym ? Kobiety też w to się bawią ? A dlaczego by miały się kobiety tym nie zajmować ? :D Skoro ktoś to lubi to nie ma podziały na 'wypada kobiecie ' i ' nie ...
autor: Drela
pt 22 gru, 2017 01:00
 
Forum: Hobby
Temat: Hobby
Odpowiedzi: 221
Odsłony: 56626

Re: Wyzwanie: 52 filmy w rok

... pozostał 82. Czarownica: Bajka ludowa z Nowej Anglii 83. Carol 84. Dziewczyna, która została królem 85. Zjednoczone stany miłości 86. Fale 87. Kobiety bez wstydu 88. Jestem mordercą 89. Zaćma 90. W spirali 91. Sługi boże 92. Kebab i horoskop 93. Pitbull: niebezpieczne kobiety 94. Pitbull: nowe ...
autor: Dafne
pn 18 gru, 2017 17:33
 
Forum: Film
Temat: Wyzwanie: 52 filmy w rok
Odpowiedzi: 141
Odsłony: 27518

Re: Czy facet może czerpać radość z zakupów.

... i antykwariatach mogę myszkować godzinami! Gorzej, gdy trzeba coś kupić do ubrania, co? Masz całkowitą rację , nie lubię kupować łachów. To raczej kobiety uwielbiają godzinami oglądać, przeglądać i przymierzać fatałaszki. :P
autor: rytygier
wt 12 gru, 2017 18:11
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Czy facet może czerpać radość z zakupów.
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 8034

Re: Czy facet może czerpać radość z zakupów.

Oczywiście że tak mój to tylko czeka na wypłatę i pierwsze co to robi zakupy online. Kupuje jakieś nowe koszulki czy jakieś spodnie ale raczej takie taktyczne a nie zwykłe jeasny bo przecież mu ciągle mało, a to niby kobiety mają z tym problem
autor: lilijka
pt 08 gru, 2017 22:40
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Czy facet może czerpać radość z zakupów.
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 8034

Re: Hobby

Hejka. Moim hobby ogólnie jest sport, uwielbiam się ruszać i nie usiedze za długo w jednym miejscu. Ostatnio dostałam propozycje od kolegi że pójść z nim postrzelać/pobawić się w asg ? Co myślicie o tym ? Kobiety też w to się bawią ?
autor: lilijka
pt 08 gru, 2017 22:28
 
Forum: Hobby
Temat: Hobby
Odpowiedzi: 221
Odsłony: 56626

Re: Co przeczytałeś?

... o studencie medycyny, który nienawidzi ludzi, nie lubi nawet własnej matki, a jedyną "osobą", którą darzy uczuciem, są zwłoki starszej kobiety, na której jako student przeprowadza sekcje. Jednak wszystko się zmienia, gdy poznaje pewną dziewczynę, w której się zakochał i postanowił, ...
autor: panczas
pt 27 paź, 2017 01:44
 
Forum: Literatura
Temat: Co przeczytałeś?
Odpowiedzi: 879
Odsłony: 76614

Re: Ginekolog...

... pochwa to przygoda, nie przeszkoda. A jeśli przeszkadza Ci jakaś mała narośl, no to najlepiej już w ogóle nie wychodzić z domu. Szanuję wszystkie kobiety.
autor: Borcejn
sob 07 paź, 2017 17:21
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Ginekolog...
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 18210

Re: Ginekolog...

... przynajmniej mlodych kobiet, sie jakos tam krepuje wiec to fajnie jak ktos potrafi przelamac lody, osmielic i uspokoic. Ja ostatnio bylam u super kobiety i zamierzam juz teraz chodzic do niej :super:
autor: Jaśmin
ndz 01 paź, 2017 20:52
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Ginekolog...
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 18210

Re: Współczesna wiedźma

Wiedźma to niezależna (nie piszę samotna, bo mnie zaraz kobiety tu zjedzą), inteligentna i przekonana o swej nieomylności istota.
Wie jak kontrolować sytuacje i manipulować ludźmi. Ma instynkt silniejszy niż u zwykłej Karyny, czasem wykazuje się minimalną zdolnością czytania w ludziach.
autor: dimebag
wt 26 wrz, 2017 21:28
 
Forum: Strefa tajemnic
Temat: Współczesna wiedźma
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 25977

Re: Co zniszczyło wasze związki ??

... się tak, jakby ta druga osoba była własnością i nic innego się już nie liczy. To przeważnie jest ze strony partnerów, którzy traktują dziewczyny/kobiety, jak swoją własność, a czasem też osaczają te dziewczyny przez swoje, chore myślenie. Od tego właśnie najczęściej pojawia się przesadna zazdrość, ...
autor: Śniący
wt 26 wrz, 2017 10:47
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Co zniszczyło wasze związki ??
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 5320

Re: Ginekolog...

... miałem (nie)przyjemność masowania prostaty per rectum i zdecydowanie wolałbym, żeby robiła to kobieta. Mój odbycik jest dość ciasny i oporny, a kobiety mają zdecydowanie zgrabniejsze paluchy. :swirus: Ginekolog - oczywiście, że mężczyzna lepszy. Oglądanie wagin jest ciekawsze dla mężczyzny - ...
autor: Borcejn
wt 05 wrz, 2017 18:05
 
Forum: Moda, uroda i zdrowie
Temat: Ginekolog...
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 18210

Re: Jaki film ostatnio oglądaliście?

... do glowy, jak juz sie dowiedzialam to no.. kurde. Dobry film, na raz. Spodobal mi sie tez Chained z 2012, o taksowkarzu, ktory uprowadza kobiety i wiezi malego chlopca, przez X lat. Nagle chlopiec ktory mial rodzine, juz jej nie ma, a jedynym jego opiekunem jest ów taksówkarz. Tak zaczyna ...
autor: Mia
pt 04 sie, 2017 11:31
 
Forum: Film
Temat: Jaki film ostatnio oglądaliście?
Odpowiedzi: 2242
Odsłony: 117682

Re: Ślepa miłość...

Tak więc to, że niektóre kobiety cechują się swoją wartością też nie musi znaczyć, że takie mają dobry charakter i są nastawione pozytywnie do znajomości z kobietami. Tylko wedlug mnie to wcale nie sa kobiety wartosciowe. Kazdy moze sobie ...
autor: Śniący
wt 01 sie, 2017 14:58
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456

Re: Ślepa miłość...

Tak więc to, że niektóre kobiety cechują się swoją wartością też nie musi znaczyć, że takie mają dobry charakter i są nastawione pozytywnie do znajomości z kobietami. Tylko wedlug mnie to wcale nie sa kobiety wartosciowe. Kazdy moze sobie ...
autor: Pawian
wt 01 sie, 2017 12:58
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456

Re: Ślepa miłość...

... i zna siebie, to nigdy nie trafi na jakiegos debila. Tak samo jak zwykly czlowiek nie wybierze na przyjaciela jakiegos oszoloma, prawda? Zazwyczaj kobiety, ktore nie daja sie poniesc uczuciom po prostu krytycznie podchodza do poznania kogos nowego, wiec na starcie juz widza te znaki, ktore moga ...
autor: Śniący
ndz 30 lip, 2017 19:13
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456

Re: Ślepa miłość...

... i zna siebie, to nigdy nie trafi na jakiegos debila. Tak samo jak zwykly czlowiek nie wybierze na przyjaciela jakiegos oszoloma, prawda? Zazwyczaj kobiety, ktore nie daja sie poniesc uczuciom po prostu krytycznie podchodza do poznania kogos nowego, wiec na starcie juz widza te znaki, ktore moga ...
autor: Pawian
ndz 30 lip, 2017 18:33
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456

Re: Ślepa miłość...

... singielkami i wcale nie zgodzę się z takim, powszechnym stwierdzeniem, że "wszystkie, wartościowe, z wysokim poczuciem wartości dziewczyny, kobiety są już zajęte". Jest sporo kobiet wartościowych, nie są naiwne, łatwowierne, bardzo dbają o swoje zdanie i są wolne, bo nie mają szczęścia ...
autor: Śniący
ndz 30 lip, 2017 07:56
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456

Re: Ślepa miłość...

... tłumaczyły to jakąś miłością, tylko to było zaślepione głupotą. Złych rzeczy nie można tłumaczyć miłością, jak robią to niektóre dziewczyny, czy kobiety, bo one same sobie szkodzą i nawet tego nie widzą. Normalna i zdrowa miłość ma jednak granice, tylko trzeba sobie je wyznaczyć i używać rozumu ...
autor: Śniący
pt 28 lip, 2017 21:01
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456

Re: Ślepa miłość...

To sa desperatki z bardzo niskim poczuciem wartosci. Niestety w wiekszosci wypadkow jest to dosyc schematyczny przypadek. Mowi sie, ze faceci mysla fiutem, a co co takie kobiety robia? :d
autor: Pawian
pt 28 lip, 2017 19:22
 
Forum: Relacje międzyludzkie
Temat: Ślepa miłość...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1456
Następna

Wyszukiwanie zaawansowane